Ny inkommet finns nu att köpa






En ny limited utgåva fr Victoria´s Secret. Luktar härligt och inbjudande

Vackra färger och härligt innehåll!!!

Och dom doftar ljuvligt !

Har även laddat med en rad nya lipgloss.

//Ellinore


MichelleS

Vilken storlek har du? :)

Erica

Kan ni inte få in Berry Kiss® Hydrating Body Lotion? :D

Nilla

Jag lottar ut inbjudningar till BLOGGSVAR i min blogg! :)



Just nu väntar över 3000 på en invite på bloggsvar.se, så varför inte ta chansen och få en hos mig istället :)

bella

jag är intresserad! skulle bli glad om du kunde slänga iväg ett mail.

Erica

Skulle vara jätte gulligt, men jag tog fel på flaska skulle hemskt gärna vilja få tag på Love Spell Hydrating Body Lotion :)

Ellinore

Ok det fixar vi...finns även Victoria´s Secret- Shimmer Body Lotion Love Spell...med lite glitter att

ha till fest Mycket Omtyckt

Emma

Dom hade minsann gjort sig fint i Badrumsskåpet.

Om jag hade plats =( Är smått beroende av allt som luktar gott dock kan man inte använda allt. =)

Tamira

Är intresserad av mango doften. Kontakta mig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress